Klantenservice Belle-Bijoux

Heeft u vragen over Belle-Bijoux of over uw bestelling? Op veel vragen kunt u direct antwoord vinden onder veelgestelde vragen.

Natuurlijk kunt u ons ook bereiken door te mailen op info@belle-bijoux.nl, door het invullen van het contactformulier.

Garantie
Wij geven om onze producten en doen ook logischerwijze ons best deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Info@belle-bijoux.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met Info@belle-bijoux.nl. Wel draagt u  zelf de kosten voor terugzending van het product. Lees wel eerst over onze voorwaarden voor producten omruilen/ retourneren en bedenktijd!

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven?
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Betaalmethoden
U kunt uw bestelling op verschillende manieren betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethoden aan:
– Ideal
– Overboeking (bestelling wordt verstuurd na ontvangst van betaling. Let op! vermeld altijd de ordernummer van uw bestelling)
– Paypal, Bancontact en sofort.