Menu

Hoe plaats ik een bestelling bij Belle-Bijoux?
Als u uw artikel hebt gevonden in de webshop, selecteert u deze en plaats u deze in uw winkelwagen. Nadat u uitgeshopt bent, klikt u op uw winkelwagen om uw bestelling af te ronden.

Vervolgens vult u de volgende informatie in;

- Factuuradres (waar u uw bestelling wilt ontvangen)
- Verzending (brievenbuspakket, standaardpakket of verzekerdpakket) De pakketten kunt u   
  volgen via een track & trace code.
- Betaling (hier kunt u een keuze maken, hoe u uw bestelling wilt betalen. Via Ideal, Paypal of Overboeking, Bancontact en Sofort).

Indien u in bezit bent van een kortingscode, voert u deze vóór het plaatsen van uw bestelling in. Kortingscode's kunnen achteraf niet worden toegepast, houdt hier rekening mee!

Wat zijn de verzendkosten bij Belle-Bijoux?
Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 binnen zijn worden dezelfde dag verzonden.
De verzendkosten bedragen voor een brievenbuspakket € 1,95, standaard pakket € 5,95
Wij versturen bestellingen via MyParcel met PostNL. 

Bij bestellingen vanaf €35 rekenen wij geen verzendkosten.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Ja, momenteel verzenden wij naar België en Duitsland.

Belgie standaardpakket €​ 8.95
Duitsland standaardpakket €​ 9.00

Hier geldt gratis leveren vanaf een bestelbedrag van € 75.00!
Voor meer informatie hierover kunt u contact met ons opnemen: info@belle-bijoux.nl

Kan ik mijn verzendadres wijzigen?
Wij doen ons best om uw bestelling spoedig mogelijk te verpakken en te verzenden. Het wijzigen van uw verzendadres is mogelijk mits deze nog niet afgeleverd is bij PostNL. Neem zo spoedig mogelijk contact op om het juiste adres door te geven door een mail te sturen naar info@belle-bijoux.nl Vermeld duidelijk uw bestelnummer en het door uw gebruikte adres.
Wij zullen spoedig mogelijk contact met u opnemen voor een bevestiging.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?
Wij proberen uw bestelling zo spoedig mogelijk in te pakken en te verzenden. Bestellingen die voor 16:00 uur worden geplaatst proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Wij streven naar een verzendtijd van 1-2 dagen. Standaardzending is 3-5 werkdagen, houdt hier rekening mee.

Hoe weet ik meer over kettingmaten?
In onze shop bieden wij verschillende soorten modellen kettingen. Om er zeker van te zijn tot waar een ketting komt kunt u op onze pagina 'maattabel' kijken.

Hoe weet ik mijn juiste armbandmaat?
Op onze pagina 'maattabel' hebben wij een overzicht hoe u uw polsmaat kunt berekenen.

Hoe weet ik mijn juiste ringmaat?
Op onze pagina 'maattabel' hebben wij een overzicht hoe u uw ringmaat kunt berekenen.

Kan ik een artikel retourneren?
Artikelen die u heeft gekocht mogen geretourneerd worden, mits ze voldoen aan onze retourvoorwaarden

Is het retourneren van een artikel gratis?
Helaas is het retourneren van een artikel niet gratis. Deze kosten dient u zelf te betalen.

Kan ik zonder account bij Belle-Bijoux bestellen?
Dit is mogelijk, u heeft zelf de keuze hoe u een bestelling wilt plaatsen. Als u zonder account een bestelling wilt plaatsen, klikt u op uw winkelwagen en rondt u uw bestelling af door uw factuur adres in te vullen en te betalen. Indien u een account bij Belle-Bijoux heeft doorloopt u de betalingsproces sneller, heeft u een overzicht op uw bestellingen en kunt u uw bestelling makkelijker volgen.

Een artikel is uitverkocht, komt het nog terug in voorraad?
Het hangt per product af of een artikel weer terug op voorraad komt. U kunt op twee manieren hiervan op de hoogte gehouden worden.

U kunt u inschrijven voor de back in stock e-mail. Zodra het product weer op voorraad is zult u hiervan meteen op de hoogte gehouden worden via een e-mail.

Ook kunt u via het contactformulier een berichtje sturen met vermelding van het productnummer/naam. Wij zullen u op de hoogte houden zodra het product leverbaar is.

Kan ik mijn online bestelling annuleren of wijzigen?
Wij willen een bestelling graag snel leveren. Bestelt u voor 16.00 dan proberen wij jouw bestelling die dag nog te verzenden. Dat betekent dat wij alle nieuwe bestellingen direct in behandeling nemen. U kunt wel proberen om z.s.m. contact met ons op te nemen om na te gaan of dit nog mogelijk is (binnen één uur nadat je een bestelling hebt gedaan). Door een mail te sturen naar info@belle-bijoux.nl

Als het niet is gelukt om dit op tijd door te geven dan kunt u natuurlijk wel de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst weer terugsturen. U krijgt dan altijd het geld terug inclusief de verzendkosten. Wel vragen wij je het via de PostNL te retourneren, deze rekening is op eigen kosten.

Is er iets mis met het verzendadres? Neem dan zo snel mogelijk contact op met ons. Wij doen ons uiterste best om de wijziging nog door te voeren. Door een mail te sturen naar info@belle-bijoux.nl

Hoe kan ik mijn klantgegevens wijzigen?
Wilt u uw adres wijzigen of kloppen andere gegevens niet meer? Om uw gegevens te wijzigen logt u in met uw account op Belle-Bijoux.nl:

Klik hiervoor weer op inloggen rechtsboven in het scherm.

Vul uw gegevens in en klik op inloggen.
In het nieuwe scherm klikt u op ‘gegevens wijzigen’.
Wijzig waar nodig uw gegevens en volg de stappen.
De gemaakte wijzigingen zijn van toepassing op alle bestellingen die u vanaf nu plaatst.

Kan ik veilig bestellen bij Belle-Bijoux.nl?
De webshop van belle-bijoux maakt gebruik van het SSL (Secure Socket Layers) beveiligingssysteem. Dat is een geavanceerd systeem die wij gebruiken om uw gegevens te beschermen. Dit zorgt er dus voor dat uw gegevens veilig worden opgeslagen. Om de veiligheid van uw bestelproces te garanderen, worden alle gegevens inclusief naam, adres bankrekening opgeslagen op een Secure Server.

Op welke manier kan ik betalen?
U kunt bij Belle-Bijoux.nl betalen via Ideal, Paypal of Overboeking.

Wat moet ik doen als de levering niet juist is?
Allereerst contact opnemen met ons door het contactformulier in te vullen of een mail te sturen naar info@belle-bijoux.nl zodat wij de juiste hulp kunnen aanbieden en voor een spoedige afhandeling.

We doen ons uiterste best om de bestellingen juist te leveren. Helaas gaat er wel eens iets mis. Voor ons is het belangrijk om het probleem zo goed en snel mogelijk op te lossen. Heeft u bijvoorbeeld een ander artikel ontvangen dan dat uw hebt besteld? U kunt dit retour sturen naar de webshop. Vul op het retourformulier in dat u een verkeerd artikel hebt ontvangen. In dit geval worden de retourkosten en het aankoopbedrag aan u teruggestort. Als u wilt kunt u dan een nieuwe bestelling plaatsen om het artikel alsnog te ontvangen.

Heeft u een beschadigd artikel ontvangen? Meld dit dan direct binnen 24 uur door ons een email te sturen naar info@belle-bijoux.nl samen met een foto van het beschadigd artikel en het retourformulier. Vermeld bij onderwerp 'bewijs beschadigd artikel' Dit vragen wij zodat wij de aanvraag zo spoedig mogelijk kunnen afhandelen. Stuur het artikel dan retour terug naar de webshop. Op het retourformulier vult u in dat het gaat om een verkeerd artikel dat u heeft ontvangen. Ook in dit geval worden retourkosten en het aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. U kunt een nieuwe bestelling plaatsen om het artikel alsnog te ontvangen.

Van welke materialen zijn onze sieraden gemaakt?
Belle-Bijoux maakt gebruik van verschillende soorten materialen die van hoogwaardige kwaliteiten zijn. 

In onze shop zult u de volgende materialen treffen in onze sieraden:

- Leer (echt en imitatie)
- Natuursteen 
- Stainless steel
- Zirconia
- Zilver/ staalkleurig of afgewerkt met een goudplating; geelgoud en rosegoud

Waar heb ik garantie op?
Hieronder vindt u een overzicht waar wij garantie op geven:

Ondanks onze strenge materiaal controles voordat wij het pakketje versturen kan het voorkomen dat sieraden defect arriveren. Meld dit dan direct binnen 24 uur door ons een email te sturen naar info@belle-bijoux.nl

Het is ons advies sieraden buiten bereik van vloeistoffen te houden. Verkleuring vindt plaats als sieraden in aanraking komen met o.a. crèmes, parfums of bij een verhoogde zuurgraad. Het advies is dus hier zorgvuldig mee om te gaan. Sieraden zullen na verloop van tijd een natuurlijke slijte doorgaan, hier kunnen wij helaas geen garantie op geven.

Accessoires
Op alle artikelen van de categorie accessoires heeft u een garantie termijn van 30 dagen (excl. afgeprijsde artikelen). Mocht binnen deze periode het artikel beschadigd zijn of er treedt een ander mankement op, stuur dan een mailtje naar info@belle-bijoux.nl

Sale aritikelen
Er zit geen garantie op producten die zijn afgeprijsd.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
U kunt uw wachtwoord opnieuw aanvragen door te klikken op registreer/login rechtsboven van de pagina. Midden onder vind u het tabje wachtwoord vergeten? Vul uw email-adres en de security-code in en klik op verstuur. Er wordt een nieuw wachtwoord verstuurd naar het door uw gebruikte mailadres.

Werken jullie samen met bloggers?
Wij staan altijd open voor nieuwe samenwerkingen. Bij interesse ontvangt u altijd bericht van ons. 

© 2018 - 2019 Belle-Bijoux | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Om u zo goed mogelijk te helpen gebruikt Belle-Bijoux.nl cookies. Gaat u hier akkoord mee? Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Sommige cookies zijn noodzakelijk. Omdat de website het anders niet doet. Er zijn ook cookies die handig zijn voor de bezoeker. Bijvoorbeeld omdat hij onthoudt in welke taal u de website wilt lezen. Er bestaan verschillende typen cookies. Belle-Bijoux maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst Belle-Bijoux cookies? Belle-Bijoux plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.