Veel gestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling bij Belle-Bijoux?

Als u uw artikel hebt gevonden in de webshop, selecteert u deze en plaats u deze in uw winkelwagen. Nadat u uitgeshopt bent, klikt u op uw winkelwagen om uw bestelling af te ronden.

Vervolgens vult u de volgende informatie in;

– Factuuradres (waar u uw bestelling wilt ontvangen)
– Verzending (brievenbuspakket, standaardpakket of verzekerdpakket)
De pakketten kunt u volgen via een track & trace code.
– Betaling (hier kunt u een keuze maken, hoe u uw bestelling wilt betalen.
Via Ideal, Paypal of Overboeking, Bancontact en Sofort).

Indien u in bezit bent van een kortingscode, voert u deze vóór het plaatsen van uw bestelling in. Kortingscode’s kunnen achteraf niet worden toegepast, houdt hier rekening mee!

Wat zijn de verzendkosten bij Belle-Bijoux?

Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 binnen zijn worden dezelfde dag verzonden. De verzendkosten bedragen voor een brievenbuspakket € 1,95, standaard pakket € 5,95
Wij versturen bestellingen via MyParcel met PostNL.

Bij bestellingen vanaf €35 rekenen wij geen verzendkosten.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja, momenteel verzenden wij naar België en Duitsland.

Belgie standaardpakket €​ 8.95
Duitsland standaardpakket €​ 9.00
Hier geldt gratis leveren vanaf een bestelbedrag van € 75.00!
Voor meer informatie hierover kunt u contact met ons opnemen: info@belle-bijoux.nl

Kan ik mijn verzendadres wijzigen?

Wij doen ons best om uw bestelling spoedig mogelijk te verpakken en te verzenden. Het wijzigen van uw verzendadres is mogelijk mits deze nog niet afgeleverd is bij PostNL. Neem zo spoedig mogelijk contact op om het juiste adres door te geven door een mail te sturen naar info@belle-bijoux.nl
Vermeld duidelijk uw bestelnummer en het door uw gebruikte adres.
Wij zullen spoedig mogelijk contact met u opnemen voor een bevestiging.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?

Wij proberen uw bestelling zo spoedig mogelijk in te pakken en te verzenden. Bestellingen die voor 16:00 uur worden geplaatst proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Wij streven naar een verzendtijd van 1-2 dagen.
Standaardzending is 3-5 werkdagen, houdt hier rekening mee.

Hoe weet ik meer over kettingmaten?

In onze shop bieden wij verschillende soorten modellen kettingen. Om er zeker van te zijn tot waar een ketting komt, kunt u op onze pagina ‘maattabel‘ kijken.

Hoe weet ik mijn juiste armbandmaat?

Op onze pagina ‘maattabel‘ hebben wij een overzicht hoe u uw polsmaat kunt berekenen.

Hoe weet ik mijn juiste ringmaat?

Op onze pagina ‘maattabel‘ hebben wij een overzicht hoe u uw ringmaat kunt berekenen.

Kan ik een artikel retourneren?

Artikelen die u heeft gekocht mogen geretourneerd worden, mits ze voldoen aan onze retourvoorwaarden

Is het retourneren van een artikel gratis?

Helaas is het retourneren van een artikel niet gratis. Deze kosten dient u zelf te betalen.

Kan ik zonder account bij Belle-Bijoux bestellen?

Dit is mogelijk, u heeft zelf de keuze hoe u een bestelling wilt plaatsen. Als u zonder account een bestelling wilt plaatsen, klikt u op uw winkelwagen en rondt u uw bestelling af door uw factuur adres in te vullen en te betalen. Indien u een account bij Belle-Bijoux heeft doorloopt u de betalingsproces sneller, heeft u een overzicht op uw bestellingen en kunt u uw bestelling makkelijker volgen.

Een artikel is uitverkocht, komt het nog terug in voorraad?

Het hangt per product af of een artikel weer terug op voorraad komt.
U kunt via het contactformulier een berichtje sturen met vermelding van het productnummer en productnaam. Wij zullen u op de hoogte houden zodra het product leverbaar is.

Kan ik mijn online bestelling annuleren of wijzigen?

Wij willen een bestelling graag snel leveren. Bestelt u voor 16.00 dan proberen wij jouw bestelling die dag nog te verzenden. Dat betekent dat wij alle nieuwe bestellingen direct in behandeling nemen. U kunt wel proberen om z.s.m. contact met ons op te nemen om na te gaan of dit nog mogelijk is (binnen één uur nadat je een bestelling hebt gedaan). Door een mail te sturen naar info@belle-bijoux.nl

Als het niet is gelukt om dit op tijd door te geven dan kunt u natuurlijk wel de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst weer terugsturen. U krijgt dan altijd het geld terug inclusief de verzendkosten. Wel vragen wij je het via de PostNL te retourneren, deze rekening is op eigen kosten.

Is er iets mis met het verzendadres? Neem dan zo snel mogelijk contact op met ons. Wij doen ons uiterste best om de wijziging nog door te voeren. Door een mail te sturen naar info@belle-bijoux.nl

Hoe kan ik mijn klantgegevens wijzigen?

Wilt u uw adres wijzigen of kloppen andere gegevens niet meer? Om uw gegevens te wijzigen logt u in met uw account op Belle-Bijoux.nl:

Klik hiervoor weer op inloggen rechtsboven in het scherm.
Vul uw gegevens in en klik op inloggen.
In het nieuwe scherm klikt u op ‘gegevens wijzigen’.
Wijzig waar nodig uw gegevens en volg de stappen.
De gemaakte wijzigingen zijn van toepassing op alle bestellingen die u vanaf nu plaatst.